Rock N' Pop, alá 70-tal.

Idag glädjer jag mig med att jag gått ner 2 kg i vikt, sedan jag strartade denna blogg. Min stora oficiella blogg har jag lagt på is, orkar inte och vilkl inte dela med mig av mitt liv till fler personer än de jag bryr mig om! Vad vi gör och hur jag mår har inte andra med att göra..

Ganska skönt att vara anonym igen!

Hursomhaver så har vi ätit frulle bara för ett tag sen, ½ dl bollnäsfil (Vanilj), 1½ smörgås med smör (bregott mellan) 1 glas nypressat citron vatten (ca 1½ dl)

Ha en fin dag. Ps. igår åt jag för mycket, ångesten åt upp mig och jag tryckte bara i mig mer.. FUCK

Postat av: Anotherana

Kul att du gillar min blogg :) hur gammal är du? Med tanke på att du fick barn för ett tag sen som du skrev i min blogg.

2010-06-06 @ 23:41:19
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Anotherana

Sv: Jag är snart 20. Jag har också jättesötsug ofta, men om man klarar att hålla sig ifrån godis och sånt några dar så blir det mycket lättare senare. Man stället liksom in kroppen på att inte "behöva" så mycket socker.

2010-06-07 @ 22:51:07
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0