Mat

För tt gå ner i vikt är det viktigt att hålla sig till sånt som hjälper kroppen, man vill ju att hjärnan ska funka trots att man gå ner i vikt. Några tips jag fick är super bra, gick ner 2 kg på 7 dagar.

PRTEINER:
Hummus (finns att köpa på bla coop)
Keso (fetthalt spelar ingen roll, men ta gära med lite mer fett än 0,5%, så hjärnan får vad den behöver)
Fetaost
Kött, Fläskfilé (minst kalorier/100 g av alla köttsorter! - även fisk o fågel)
Fisk
Fågel

JÄRN:
Broccoli, verkligen skit bra, tappar inte kollen.

För att maten inte ska bli så tråkig:
Isbergssallad (0 kalorier)
Gurka
Tomat

VÄRDEFULLT TIPS:
Ät som en kung till frukost, prins till lunch och en bonde till middag.
Alltså, mest till frukost, mindre till lunch och obefintligt till middag.

Postat av: Anotherana

Det kanske jag borde prova. Tänkte köra "endast-frukt-och-grönt"-dieten, men jag blir så jävla hungrig av den så jag trycker alltid i mig nåt onyttigt ändå :/

2010-06-21 @ 10:19:09
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hummus <3 men det innehåller väl mkt kcal? =S

2010-06-21 @ 22:49:13
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0