Go'Morr'n

Sov till 08.16, men ändå så jävla trött! - Somnade kring 02.00..
Men nu har jag iaf lämnat sonen på dagis, och gymmat!

Så underbart att träna igen, har varit så sjuk under våren.
En till bra sak, ställde mig på vågen i morse, 63,6 kg. I söndags vägde jag 65,3 kg! Tycker mitt matintag är helt klockrent, svälter inte mig själv eftersom jag lyckas gå ner :O

Frukost:
• 2 orostade franskor m. smör o. ost - 90 kcal
Träning:
• Bröst, innerlår, ytterlår, mage, rygg, axlar, biceps, rygg - 400 kcal
• Promenad 5 minuter - 22 kcal

-332 kcal
, kan alltså äta rätt mkt idag.. ;O
Men gör såklart inte det.

Postat av: Anonym

men jag och min sambo ska göra egen hummus, inte köpa färdig...

2010-06-22 @ 12:44:59
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0