För att tappa allt sug, och onödig hunger

måste man förminska magsäcken, och för att slippa en OP, vilket ingen läkare skule gå med på (om man är normlviktig) så ska man minska sina potrioner. En opererad magsäck rekomenderas att äta 1½ dl 6 ggr om dagen, själv äter jag 1 dl 3 ggr om dagen. Det är toppen, för magsäcken förminskas ganska snabbt, däremot går det riktigt fort att töja ut den igen, så tänk på hur stora portioner du stoppar i dig, och ät inget som sväller i magen, då töjer du också ut den.

Så, nu hoppas jag att jag varit tydlig. Alltså - för att slippa onödiga sug, minska dina portioner, minska magsäcken, och vips! Om jag får ett sötsug tar jag ett EXTRA eller en lekerol (2 kcla). Dricka skulle jag aldrig svälja! dricka = SALT, allt med kolsyra innehåller mycket salt, och som jag skrev i det tidigar inlägget, salt binder vätska. Socker, salt och fett är ingen fin kombo om du vill bli smal!

Puss o God Natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0