En fin dag, fylld av sol och välbehag

Åh, jag blir så glad över era kommentarer.
Men en sak som ni vet, och som också jag är väl medveten om är att, visst jag är "smal" bland tjockisar men i ANAvärlden är jag minst lika tjock som "dem" andra tjockisarna. Jag behöver ingen söt feed om att jag är smal, för jag ska nå mitt mål, utan åger!

Annars mår jag bra - som vanligt, känner mig lycklig, tillfreds och framgångsrik.
Trots en halv pizza och en bit rabarberpaj, blev ändå minus igår :) YES, jag älskar att träna, men idag är jag ledig - fram till på måndag = mindre mat dessa dagar, men det klarar jag galant.

(ingen annan än jag har med min anorexi att göra, jag hade in period i livet då jag mådda lite halvkasst, skar mig för att få min sambo att lyssa, även mamma och pappa - alla lyssnade och idag ser jag inte ens en liten bit av den människan i mig, den jag var då. Min anorexi beror helt på mina tvångstankar, ingen annan har varken påverkat eller skadat mig. Jag trivs helt enkelt med att ha den kontrollen, ofta brukar det bli så att man söker mer kontroll när man tappar annan kontroll.. Min son växer, blir äldre han kommer aldrig att få höra mig klaga över min vikt eller någon annans vikt.)

Ses framöver fina flickor!

Postat av: Anotherana

Vad bra att folk lyssnade på dig iallafall :) när jag precis börjat i min sjukdom var det ingen som lyssnade på mig, hade folk gjort det kanske jag inte hade mått som jag gör nu.

2010-06-24 @ 12:21:36
URL: http://anotherana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0