Äntligen!

Vår dator har haft li-iite problem, fan så leds jag blir!
Förutom det så har skärmen gått sönder, vi ser endast 2/3 av vad som visas på skärmen!! FUCK

---

Trodde min kropp hade tagit åt sig om vad vi åt och hur vi åt hos svärföräldrarna, men icke, nu är det snart en vecka sedan vi var där och jag är nöjd, endast nöjd, inte glad!
Jag har aldrig spytt upp maten, men efter varje frukost vill jag bara häva upp allt jag ätit, allt o allt, 1 hårdbröd med smör o ost.. Men fan så knepig jag blir i magen, endast efter frukost.. ..eller?! Kankse ångest, för så fort jag ätit tänker jag att nästa måltid kan jag bara inte inta.. Fan å fuskar det gör jag, ibland, men nu är det slut på det. Har även börjat röka igen då jag tappar sötsuget, ännu bättre blir effekten med ett nikotinplåster fastklistrat på kroppen. Äter mellan 600-900 kalorier per dag, nu när semestern är slut för oss blir det gymmet igen, 5 dagar i veckan!

---

Historia.. den kommer i ett senare inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0