Mycket som sker

Oh, sviker er inte. Har bara haft lite mycket för mig..
Sviker dock mig själv, har ätit dåligt (= för mycket) men nu jävlar.
Var på gymmet idag, körde mycket mage, får se om det ger några resultat, hoppas på att se en förändring inom de närmasta 6 veckorna.. Blä vad jag hatar att känna mig tjock, och jag är defenitivt inte smal.

Idag har jag ätit en smörgås med smör och ost (kunde lika gärna varit utan osten), 4 jordgubbar och lite mjölk. Än så länge har jag klarat mig Ok.. 

Vad är din målvikt?

Såg på Super Skinny VS Supersize här om dan, och vilken kropp hon hade, den smala! Dock vill jag inte bli så smal, orken tar ju helt slut då. Och den feta, som ljög om sitt matintag. Mamma påpekade att alla feta ljuger om vad det ätit, för att inte verka som matmonster! Helt rätt tycker jag, Blä för fett!

Mitt värsta område är magen, vad är ditt?
Mina armr också för den delen, fortfarande för stora muskler och för mycket fett..

Ha en super fin dag, det ska jag!

Postat av: Anotherana

Jag tycker lite småilla om hela min kropp. Min mage, mina lår, mina överarmar... sen mina revben eftersom de står ut för mycket och får hela min överkropp att se groteskt bred ut. Men det är inget jag superhatar mer än nåt annat. Min målvikt är nog 40-42 kilo, för när jag vägde 41 så var jag nöjd med min kropp.

2010-07-01 @ 14:39:52
URL: http://anotherana.webblogg.se/
Postat av: lucke

tjabba! hänt idag? :)

2010-07-01 @ 14:53:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Anonym

det jag hatar mest med min kropp är min mage och mina lår, inte för att jag tycker särskilt mkt om resten då...

2010-07-07 @ 07:49:44
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0